Osrednja naloga Ninamedie je svetovalna podpora naročnikom pri poslovanju, rasti in razvoju kot tudi pomoč pri sprejemanju poslovnih odločitev. Pri svojem delu upoštevamo standarde in merila svetovnega združenja trženjskih in javnomnenjskih raziskovalcev ICC/ESOMAR (International Code on Market and Social Research), prav tako pa vse raziskovalne smernice in merila dodatno nadgrajujemo s strogim spoštovanjem in udejanjenjem smernic na področju varstva osebnih podatkov in uredbe GDPR.
Za naše naročnike izvajamo projekte in raziskave na različnih področjih, od javnomnenjskih, do trženjskih in medijskih:
- Kontinuirano merjenje (od leta 1991) priljubljenosti slovenskih politikov in strank (VOX POPULI)
- Kontinuirano merjenje dnevne poslušanosti slovenskih radijskih programov od leta 2000
- Več kot 4.000 skritih obiskov v kvalitativnih raziskavah Skriti uporabnik
- Več kot 100 uspešno realiziranih različnih skupinskih diskusij
- Raziskave zadovoljstva uporabnikov s storitvami/izdelkih pri več kot 100 podjetjih
- Konzumacijske analize branosti slovenskih časnikov
- Paneli prebivalcev slovenskih občin o uporabi javnih storitev
- Merjenje učinkovitosti oglasnih kampanj
- Raziskave zadovoljstva zaposlenih in organizacijske klime v javnih in zasebnih podjetjih
- Raziskave volilnih preferenc za lokalne, državnozborske volitve in referendume
- Predvolilna testiranja in volilne napovedi (tracking poll)
- Merjenje medijske potrošnje (gledanosti, branosti, poslušanosti) slovenskih medijev
- Testiranje oglasnih vsebin in blagovnih znamk
- Izdelava komunikacijskih strategij in svetovanje na področju odnosov z javnostmi